Voorbereidingen Spanje - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Maria Verstoep - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Spanje - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Maria Verstoep - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Spanje

Blijf op de hoogte en volg Maria

16 Oktober 2012 | Nederland, Barneveld

Lieve volgers!

Morgen gaat het avontuur beginnen....! Om 07:00 uur zit ik in het vliegtuig en hoop ik naar Valencia in Spanje te vliegen!
Toch wel spannend nu hoor, als het zo dichtbij komt, maar ook wel veel zin. Na die tijd dat je met de voorbereidingen bezig bent geweest, is het nu ook wel heel leuk om te gaan en te zien waarvoor alle voorbereidingen, sponsoracties,etc. voor zijn geweest.

Op dit blog hoop ik om de aantal dagen een verhaal te typen over mijn daginvulling daar, ik hoop dat jullie daarvan zullen genieten en op reageren!

Het gaat nu eindelijk beginnen, het is een hele uitdaging, maar ik vertrouw op Gods hulp en kracht daarbij!:)

En dan zeggen we in het Spaans, Adios en hasta luego!:)

Groetjes,
Maria

• 16 Oktober 2012 - 11:09

Alice Van Ingen:

Beste Maria,

Goede reis en een fijn verblijf in Spanje. Succes met alles daar!

Gods zegen en hartelijke groeten van Henri en Alice van Ingen, Debora, Rebekka en Samuel.

Lieve Maria,

Nogmaals heel veel plezier, maar vooral een hele leerzame en zegenrijke tijd toegewenst!!
    Laat in de komende maanden, niet alleen aan ons, maar vooral ook aan een klein stukje Spanje, weten dat jij er bent geweest!

• 16 Oktober 2012 - 11:17

Henriëtte:

Oeps, wat gebeurd hier nu....?
    Het is leuk om de eerste te zijn die reageert op je blog, maar het was niet mijn bedoeling om die reactie 6 keer te plaatsen. Sorry, geen idee wat ik verkeerd heb gedaan...

• 16 Oktober 2012 - 11:53

Willemien:

Hoi Maria,

Heel veel zegen en succes toegewenst. Ik hoop dat je een geweldige tijd zult hebben.

Buena suerte :)

• 16 Oktober 2012 - 16:43

Petra:

Lieve Maria,

Heb een geweldige tijd daar!!
    Ik ga je verhalen volgen hoor! ;-)

Liefs Petra

• 16 Oktober 2012 - 19:44

Janny En Janti:

Hoi Maria,
    Goede reis morgen en een fijne tijd in Spanje! We hadden het al gezegd, maar dit kun je herlezen... ik hoop dat je daar mooie dingen mee mag gaan maken, en dat je er God an het werk ziet; in jou, maar ook onder de mensen daar!
    Adiós! God zij met je , tante janny en janti

• 17 Oktober 2012 - 09:33

Geanne:

Lieve Maria,

Ja, nu ben je echt vertrokken. Spannend! Maar ook echt supermooi. Ik vind dat je een heel mooi doel hebt uitgezocht. Ik ga je verhalen zeker volgen! Heel veel plezier en een mooie tijd gewenst! Dat je ook daar in Spanje een lichtje mag zijn en van Zijn licht mag stralen. God zij met jou! Hij laat nooit los wat Zijn hand begon, ook in Spanje!

Liefs, Geanne

• 17 Oktober 2012 - 09:45

Rianne:

Ontzettend veel succes en plezier!!