Als vrijwilliger naar Spanje - Reisverslagen van Maria Verstoep - WaarBenJij.nu Als vrijwilliger naar Spanje - Reisverslagen van Maria Verstoep - WaarBenJij.nu

Als vrijwilliger naar Spanje

In oktober gaat het avontuur voor mij beginnen! Vanaf oktober hoop ik voor ruim 3 maanden in Spanje te verblijven om mij daar in te zetten als vrijwilliger voor kinder- en zendingswerk. Zo wil ik mijn steentje bijdrage in Spanje door een gemeente te helpen en kinderen daarbuiten met het leren van de Engelse taal op een speelse en educatieve manier! Hierbij is het belangrijk om kinderen en jongeren op een creatieve manier aandacht en liefde te geven. Zo hoop ik mooie relaties op te kunnen bouwen met als doel iets voor anderen te kunnen doen en te betekenen.

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2013

Afscheidsontmoetingen,afscheidscadeaus,afscheids..

24 December 2012

Bijna kerst, bijna familie,bijna Tim!:)

14 December 2012

Het Spaans wordt steeds leuker!

05 December 2012

‘El tiempo pasa volando!’

28 November 2012

¿Qué has hecho aquí en España hasta ahora?
Maria

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12001

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2012 - 22 Januari 2013

Als vrijwilliger naar Spanje

Landen bezocht: